Update werkwijze Intertruck rondom Coronavirus | Intertruck
 
Home / Update werkwijze Intertruck rondom Coronavirus

Update werkwijze Intertruck rondom Coronavirus

Door middel van deze update willen wij u op de hoogte brengen van hoe wij omgaan met de huidige situatie rondom de uitbraak van het Coronavirus (COVID-19).

Het RIVM heeft een aantal richtlijnen gegeven waar wij ons als bedrijf uiteraard aan houden.

Wat betekent dit voor u?

  • Wij blijven bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 18.00 uur.
  • De deuren zijn gesloten voor reguliere bezoekers.
  • Onze afhaalbalie blijft wel bereikbaar. Pakketten kunnen worden afgehaald aan de balie, waarbij wij ons zullen houden aan de voorgeschreven adviezen en gepaste afstanden bewaren. Wij vragen u hetzelfde te doen en ons niet te bezoeken als u klachten heeft of onlangs één van de risicogebieden heeft bezocht.
  • Orders worden volgens de gebruikelijke tijden verwerkt en verzonden. Voor de bezorging van de orders zijn wij afhankelijk van onze logistiek verwerkers. Voor alsnog worden orders, besteld vóór 17.00 uur, dezelfde dag nog verwerkt en de eerstvolgende werkdag geleverd.
  • Indien u afwijkende afspraken met ons heeft met betrekking tot het leveren van orders, zullen wij ervoor zorgen dat deze op de gebruikelijke momenten geleverd worden.
  • Wij zijn telefonisch bereikbaar om u te helpen bij het vinden van het benodigde artikel. Uiteraard kunt u uw bestellingen 24/7 via onze webshop plaatsen.

Wij volgen hiermee de huidige richtlijnen van het RIVM in de strijdt tegen een verdere verspreiding van het virus. Mochten de richtlijnen wijzigen, dan zullen wij ons beleid hier ook op aanpassen en brengen wij u hiervan op de hoogte.

 

 

Publicatiedatum: 
maandag, maart 16, 2020